Warrenpoint
The prospect of a hard border between the UK and the republic of Ireland due to Brexit could endanger the Northern Irish peace process. Two reporters travel along the border from East to West hearing local people's hopes and fears.
Two reporters travel along the UK-Irish border. Will Brexit compromise the peace process? First stop: Warren Point.
Two reporters travel along the border between Northern Ireland and the Republic. Will Brexit compromise the peace process in Northern Ireland? Stop 6: Belcoo and Blacklion, two neighbouring villages on either side of the border.
A journey along the Irish-UK border. Stop 7: Clady where the local Rugby pitch straddles the border.