Young Euro Classic
ARTE Concert is broadcasting five full-length concerts by ensembles from Europe, Kazakhstan, Brazil and South Africa, featuring the Shabyt Ensemble, cellist Julia Hagen and violinist Guido Sant'Anna, conductor Gianandrea Noseda and percussionist David Panzl.