Young Euro Classic 2025
ARTE Concert pokazuje wybrane koncerty festiwalu Young Euro Classic, w którym udział biorą orkiestry z całego świata. Oczywiście ze specjalnymi gośćmi. Jest na co czekać, bo to prawdziwa uczta dla duszy i ciała!