Southside Festival 2025Day 3
One of Germany's biggest open-air pop-rock festivals, the Southside Festival attracts tens of thousands of fans to the north of Lake Constance every summer. A rich program and a unique atmosphere to be discovered live from June 20 to 22 on ARTE Concert.