Nelly
When the doctor of a small town dies suddenly, his wife Nelly is left to navigate her grief while caring for their three children and facing family pressures. As mourners gather, Nelly refuses to let a funeral parlour take his body, disrupting tradition. Over the course of four intense days, she struggles with love, loss and the complexities of saying goodbye.