An Urban Allegory
Jay escapes the confines of routine while his mother auditions at the Paris Opera. As he wanders the city, it transforms into a dreamscape, where reality peels away like posters on a wall. In this modern Platonic cave, poetry and playfulness are blended together as the seven-year-old embarks on an innocent quest for freedom.