Riccardo Chailly conducts Mahler
The Lucerne Festival Orchestra opens the 2024 edition of the summer festival on Lake Lucerne with Gustav Mahler's Symphony No. 7, the most complex and mysterious of all his symphonies, and for a long time his least-performed work. On the podium is none other than the Italian conductor Riccardo Chailly, a fervent admirer of the Viennese master.