And Man Created the Secretary
Being a secretary was originally a male domain. But this all changed at the beginning of the 20th century as the profession became overwhelmingly female. Why this happened is a fascinating story, one that this documentary shares with ten women secretaries. They respond to the history of their profession and tell of their own experiences in the workplace.