Hommage to PucciniAnna Netrebko & Jonas Kaufmann in Milan
World-renowned belcanto stars Anna Netrebko and Jonas Kaufmann pay tribute to one of opera's greatest composers at La Scala in Milan. With the piano as their only accompaniment, they enchant audiences with a selection of arias from Turandot, Madame Butterfly, La Bohème and Manon Lescaut.