Samara Joy
ALA.NI, Patrice, Celeste, Kareen Guiock Thuram, Kham Meslien and Youn Sun Nah celebrate the legacy of Nina Simone at the Pantheon in Paris. Six artists, six emotional perspectives on the work of this timeless artist.