Heiress to a Hollywood Dynasty
Singer, dancer and actress, Liza Minnelli is a born show woman. The daughter of legendary actress Judy Garland and film director Vincente Minnelli, Liza was born into Hollywood royalty. However, she managed to come out of the shadow of her famous parents to become a star in her own right. This documentary is a portrait of an exceptional American talent, unforgettable in her role as Sally Bowles in Cabaret.