Liszt's Piano Concerto no. 2
To inaugurate the Strasbourg Philharmonic Orchestra's 2023-2024 season, conductor Aziz Shokhakimov invites international pianist and soloist Kirill Gerstein for a special evening. The programme includes Franz Liszt's Piano Concerto No. 2, a romantic work dotted with octaves, thirds, leaps and glissandi.