ARTE Europe WeeklyWhat Poland’s election means for Europe
One election, two futures. Poland is gearing up to vote as liberals and nationalists lock horns over immigration, Ukraine, the rule of law - and its role with the EU. Over the past two decades, EU membership has turbo-charged Poland’s development, but the rise of populism has reshaped public debate. In this episode of ARTE Europe Weekly we find out how high the stakes are in Warsaw.