Radio France Choir and Orchestra
Slovenian conductor Martina Batič and the Radio France Choir offers an eclectic programme combining Wagner, Debussy, Fauré and Poulenc. The choir is accompanied by eight cellists from the Orchestre Philharmonique de Radio de France.
Francis Poulenc - Liberté, extract from Figure humaine (transcription for eight cellos by Renaud Guieu)
Eluard lit Eluard - Liberté (sound recording of the poem Liberté read by Paul Eluard)
Richard Wagner - Lohengrin: prelude (transcription for eight cellos by Renaud Guieu)