The Game That Saved David Bowie6 min
How can an artist unblock writer's block and free themselves of the fear of the blank page? Producer and musician Brian Eno has found the solution: a card game. Called Oblique Strategie", it gave artists inspiration when they had none. David Bowie composed his unforgettable Heroes thanks to this very strange game.