Project Enlightenment (4/4)
German-Iranian actor Pegah Ferydoni asks what freedom means in our time by going to Lebanon, Germany, China and Poland. She is accompanied in her thoughts by Olympe de Gouges, the famous woman of letters from 18th century France.