Ship of the DeadIl Boemo
The extraordinary and little-known life story of Josef Myslivecek – “ Il Boemo “ – , the Czech musician who became one of the most prolific opera composers in 18th century Italy. The son of Prague miller who became a star is played by Vojtěch Dyk in this epic period drama by Petr Vaclav.