The Vessel of Hell (9/9)Kingston Rock
All good things come to an end – the heroes return home. On the high Caribbean seas over 3000 metal enthusiasts have experienced a myriad of powerful concerts, parties and guitar riffs. During the stopover in the tropical Caribbean paradise hard rock meets reggae.