Łajba z piekła rodem (1/9)
Nic nie trwa wiecznie – jednak tuż przed końcem wycieczkowiec pełen fanów metalu postanowił zatrzymać się na chwilę na Jamajce. W końcu Jamajczycy też kochają muzykę.