Hotel
In an Austrian hotel surrounded by forests, Irene starts a new job as a receptionist, only to learn her predecessor vanished without explanation. As strange occurrences pile up, the line between routine and terror begin to blur. Jessica Hausner’s haunting film unfolds like a quiet nightmare.