Atacuri cibernetice, sabotaj, manipularea voturilor și campanii de dezinformare: de mai mulți ani, Europa se confruntă cu un "război hibrid". O strategie care combină acțiuni militare și non-militare, și în care Rusia excelează. Un fenomen care s-a amplificat de la invadarea Ucrainei de către armata rusă. Găsiți o selecție a rapoartelor și analizelor noastre în acest dosar.