Seriale și ficțiune
Alice și Gabrielle așteaptă un copil. După mulți ani de încercări zadarnice, în sfârșit vor deveni părinți.
Odile are grijă de Basile, în timp ce Alice și Gabrielle merg la notar ca să semneze actele de adopție.
În timp ce Gabrielle îl adoarme pe Basile în camera lui, Alice se pregătește în baie.