Israel-Palestina: conflict fără sfârșit?
Conflictul israeliano-palestinian durează de decenii; între ele, interludii fragile de negocieri de pace (eșuate) și armistiții (intermitente). O colecție pentru a înțelege mai multe despre originea tensiunilor din Orientul Mijlociu, care a apărut în jurul partiției pământului în Israel și Palestina, a ulterioarei ocupații a teritoriului palestinian de către Israel, și, în prezent, a acuzațiilor de genocid și apartheid ce înconjoară acest stat.