Robert Redford
Actorul și regizorul Robert Redford a murit marți în casa sa din Sundance, Utah, la vârsta de 89 de ani. El a fost un democrat convins, apărător al triburilor de nativi americani și al naturii americane și fondator al Festivalului de Film de la Sundance, care a devenit punctul de referință internațional pentru filmul independent. Iată o retrospectivă a carierei sale în imagini.