Valea Păcii
În Slovenia celui de-al Doilea Război Mondial, doi copii orfani - un băiat sloven și o fată germană - fug dintr-un oraș bombardat în căutarea unei văi mitice, ferită de război. Pe acest aspect, ei îl întâlnesc pe Jim, un pilot afro-american doborât. Pe măsură ce călătoresc printr-un peisaj devastat, acest trio improbabil formează o legătură fragilă în căutarea siguranței, a speranței și a unui loc neatins de conflict.