E adevărat că?
A fost turismul inventat odată cu căile ferate? Pelerinajele au fost precursori importanți, însă ideile romantice despre natură, dezvoltarea infrastructurii și introducerea concediului plătit au creat, în cele din urmă, condițiile necesare pentru apariția turismului în masă.