Insula Mozambic, ecourile trecutului
Fost post comercial portughez pe ruta mirodeniilor, Ilha de Moçambique a fost mult timp o relicvă adormită, suspendată în urma unei istorii turbulente. Fizionomia sa este marcată atât de încercările trecutului, cât și de cicloanele frecvente. Dar o nouă generație de mozambicani luptă pentru a reînvia memoria trecutului și este hotărâtă să dea o nouă viață acestei bijuterii a Oceanului Indian.