"Aida" de Giuseppe Verdi
O prințesă etiopiană trebuie să aleagă între dragostea ei pentru un general inamic și loialitatea față de tatăl și țara ei. Într-o producție spectaculoasă a lui Michael Meyer, soprana Angel Blue își asumă rolul titular al operei lui Verdi cu o intensitate copleșitoare.