ARTE Europa Săptămânal
Platformele chineze de comerț electronic precum Shein, Temu sau AliExpress au luat Europa cu asalt în ultimii ani, oferind o gamă extrem de variată de produse la prețuri foarte scăzute. Dar, în fața problemelor etice, de sustenabilitate și de sănătate asociate acestor produse, ce poate face Europa ca să oprească valul de produse ieftine venite din China?