ARTE Europa Săptămânal
Europa începe în sfârșit să își înăsprească atitudinea față de Israel – tonul se schimbă, după ce o navă de ajutor umanitar a fost interceptată de forțele israeliene. Este un punct de cotitură important sau o reacție tardivă? Deși o acțiune comună se dovedește deocamdată dificilă, UE ia în calcul aplicarea unor sancțiuni țintite, suspendarea acordurilor comerciale și restricții privind vânzarea de armament.