Cei uitați
În Londra anilor ’40, o femeie caută prin gunoi. Nu mai este decât o umbră a ceea ce a fost cândva. Cu douăzeci de ani înainte, fusese o marchiză: Luisa Casati, admirată în întreaga Europă, care a finanțat operele pictorilor și poeților și a organizat la Veneția cele mai extravagante petreceri din istorie.