Propaganda, cyberataki, manipulacje wyborami, sabotaże infrastruktury krytycznej – to wszystko składa się na wojnę hybrydową. Ta rosyjska strategia łącząca ataki militarne i niemilitarne pod progiem otwartego konfliktu nasila się od pełnoskalowej inwazji na Ukrainę.