Świątynie kultury
Niewiele miast może oprzeć się budowie spektakularnych budynków. Ikoniczne sale koncertowe, budynki muzealne i opery są projektowane na całym świecie przez garstkę gwiazd architektury, aby przyciągnąć uwagę zagranicznych turystów i pobudzić lokalną gospodarkę.