"Król wszystkich instrumentów" - jak nazwał fortepian Ferenc Liszt - urzeka swoim brzmieniem od wieków. Klasyczne dzieła w historii muzyki bez fortepianu? Niewyobrażalne! Od sonat po koncerty, od preludiów po etiudy, od Beethovena po Rachmaninowa - wyrusz z nami w wirtuozowską podróż ze wspaniałymi pianistami.