Fairground Festival
Fairground - zapowiadany jako młodszy brat austriackiego festiwalu Beatpatrol - to był strzał w dziesiątkę! W zeszłym roku w Hanowerze zgromadziło się ponad 15 tys. fanów muzyki elektronicznej i techno, w tym roku powtórzył sukces pierwszej edycji.