Filmy z lektorem
Nieobecne w podręcznikach, karykaturalnie przedstawiane, ignorowane i wymazywane ze zbiorowej pamięci: od starożytności po XX wiek kobiety były często zapominane w historii pisanej i studiowanej przez mężczyzn. W rzeczywistości jednak to również one ukształtowały bieg ludzkości.