Nowa generacja, która wprawia w drganie ciała i zmysły... Współcześni artyści odkrywają na nowo i z przejmującą świeżością doświadczają ponadczasowego ducha soulu. Fuzja tradycji i nowoczesności, która obejmuje magnetycznym uściskiem i pozwala odnaleźć wszechświat soulu w nietradycyjnym wydaniu.