Canis Familiaris
Max ma wszystko, czego trzeba do szczęścia: luksusowy dom, kochającą rodzinę, wierną grupę przyjaciół. Jednak od wielu tygodni dręczy go depresja, wszystko kwestionuje i szuka sensu życia. Czy to kryzys wieku średniego? Gdyby Max był człowiekiem, być może skonsultowałby się z psychologiem. Ale Max to 7-letni labrador retriever.