Zurich Street Parade
Najbardziej kolorowa parada house i techno na świecie co roku fascynuje setki tysięcy miłośników tańca ze wszystkich kontynentów. Kolorowo udekorowane ciężarówki opancerzone w głośniki i duże systemy muzyczne, DJ-ów i imprezowiczów, przejeżdża wokół Jeziora Zuryskiego w tempie - i to dosłownie - spaceru. Oprócz tych "ruchomych scen" kolejne na trasie uzupełniają ofertę współczesnej muzyki elektronicznej z udziałem najlepszych DJ-ów, występów na żywo i pokazów multimedialnych.