W krainie matematyki
W naszej nowej animowanej serii zabieramy Was do krainy matematyki. To egzotyczne i zagmatwane miejsce. Mówi się w nim dziwacznym językiem pełnym homeomorfizmów, rozmaitości różniczkowych i liczb nieskończonych. Ale znajdziemy tam też epickie krajobrazy, oszałamiające pomysły, a czasem nawet przydatne rzeczy!