Takie jest życie
Nasze życie zostało wywrócone do góry nogami, najpierw przez pandemię Covid-19, a później przez nową wojnę rozpętaną w sercu Europy. Aby lepiej zrozumieć nowe wyzwania, ARTE oferuje osobliwe historie, które ujawniają głębokie zmiany zachodzące we współczesnych społeczeństwach, patrząc na bohaterów z człowieczeństwem i szacunkiem.