Finał - część 2
La Maestra to międzynarodowy konkurs dla dyrygentek organizowany przez Filharmonię Paryską i Paris Mozart Orchestra. Ma na celu wprowadzenie zmian na scenie muzyki klasycznej poprzez zwrócenie uwagi opinii publicznej na obecność kobiet w świecie klasyki.