Muzyka afrykańska odzwierciedla bogactwo kulturowe tego kontynentu. Tradycyjne rytmy, porywające pieśni... Mieszanka gatunków niesamowitego kontynentu z udziałem najbardziej znanych artystów - Cesária Évora, Angélique Kidjo, Wally Seck... Zapraszamy!