Podróże przez muzykę
Seria koncertów, podczas których publiczność unosi się wraz z muzyką niczym na latających dywanach z Arabskich Nocy. Instytut Świata Arabskiego w Paryżu to idealne miejsce na taką dźwiękową podróż i spokojna przystań dla artystów w podróży - z mnóstwem jazzu, rocka, popu i oczywiście muzyki świata!