Prix de Lausanne został stworzony w celu promowania i wspierania najbardziej obiecujących talentów tanecznych wśród międzynarodowej młodzieży. Uczestnicy rywalizują o miejsca w najlepszych szkołach tańca na całym świecie. Na ARTE możecie śledzić ich poczynania podczas samego konkursu!