Summerjam 2025
Dzień 1: Alborosie, Etana, Mr. Vegas...Reggae, dancehall i afrobeats - oto karaibskie wibracje na Summerjam 2025. Przed nami trzy dni pełne muzyki, miłości i pozytywnej energii tuż przy Fühlinger See w Kolonii. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto kocha ducha reggae!