Dolina pokoju
II wojna światowa. Amerykańskie samoloty bombardują zajęte przez Niemców słoweńskie miasto. Dwoje osieroconych dzieci – Słoweniec Marco i Niemka Lotte wyrusza z ruin na poszukiwanie mitycznej doliny pokoju, o której opowiadała babcia dziewczynki. Po drodze spotykają strąconego przez Niemców amerykańskiego czarnego pilota Jima. Razem próbują dotrzeć do bezpiecznego schronienia.