The Stonebreaker
W czasie pracy w kamieniołomie Giuseppe traci oko, a wraz z nim zatrudnienie. Jego żona Angela podejmuje więc na czarno dorywczą pracę na pobliskiej farmie. Kiedy pewnego dnia z niej nie wraca, a policja informuje o jej nagłej śmierci, Giuseppe obiecuje małemu Antò, że zwróci mu matkę. Ojciec i syn trafiają do miejsca, w którym zginęła Angela.