Woda i cukier: Carlo Di Palma, kolory życia
Filmografia Carla Di Palmy liczy 100 tytułów. Na każdym z nich, ten wybitny operator odcisnął swój niepowtarzalny ślad. Pracował zarówno z Kenem Loachem, jak i z Wimem Windersem, z Luchino Viscontim, Bernardo Bertoluccim, czy Sidneyem Lumetem. Ale największą sławę i stałe miejsce w historii światowej kinematografii przyniosła mu współpraca z Michelangelo Antonionim i Woody Allenem.