The Bohemian - Film Petra VáclavaBetty Fisher i inne historie
Po sukcesie debiutanckiej powieści, mieszkająca w Nowym Jorku francuska pisarka Betty Fisher postanawia wrócić do kraju i skryć się przed sławą na przedmieściach Paryża. Tam odwiedza ją dawno niewidziana, cierpiąca na zaburzenia emocjonalne matka. Tuż po jej przyjeździe umiera synek Betty. Aby ją pocieszyć, matka porywa podobnego do niego chłopca. To uruchamia łańcuch niespodziewanych zdarzeń.